zaterdag 19 mei 2012

Intro * Aangename kennismaking

Ik vind het altijd netjes om mezelf aan nieuwbakken kennissen voor te stellen, dus leek het me wel aardig dat ik je laat kennismaken met het voor dit blog belangrijkste deel van mijn lichaam: mijn nagels. Ik zal je niet langer in spanning houden:


Schokkend, hé?! Inscheuren, afbreken, droge en kapotte nagelriemen, 'witte' randjes die meer doorschijnend zijn dan wit; er zijn maar weinig nagelkwalen waar ik géén last van heb. De schok wordt nog groter als je ziet hoe mijn nagels er in een niet zo ver verleden uitzagen:


Ik krijg nog altijd enkele steken in het hart als ik deze foto zie. Wat een geweldige nagels had ik toen! Ik kreeg zelfs meermaals de vraag of het mijn echte nagels waren, zo sterk en lang waren ze toen.

Wat er in tussentijd is gebeurd? Het antwoord daarop is heel eenvoudig: ik ben gestopt met het gebruik van Trind. Trind is de enige nagelverharder die mijn nagels ook echt hard krijgt maar helaas is Trind in België zo goed als onverkrijgbaar. Sure, ze hebben veel verkooppunten op hun site staan maar als je daar naar Trind vraagt, bekijken ze je alsof ze net op deze aarde zijn neergedaald. Gek, als je bedenkt dat je in Nederland bijna op elke hoek van de winkelstraat Trind kan vinden (Kruidvat, dit is een oproep om Trind in jullie schappen te leggen!). Gezien ik ook niet elke week in Nederland kwam, besloot ik om andere wegen te bewandelen, oftewel andere nagelhardeners uit te proberen. Met bovenstaand resultaat dus :-\ Gelukkig heb ik een lief Nederlands vriendinnetje die even bij de Etos is gepasseerd voor mij, dus hopelijk hoeven die lange nagels van vorig jaar binnenkort geen droom meer te zijn.


De goede verstaander heeft ondertussen al wel begrepen dat swatches de eerstkomende tijd geen optie zijn voor deze blog. Maar niet getreurd, ik heb inspiratie genoeg om deze blog nog maanden vol te schrijven zonder enige swatches of nail art. Eerdaags staat er je een kijkje in mijn stash te wachten, onder het motto: toon me je nagellakstash en ik vertel je wat voor vrouw je bent.

*Kim


1 opmerking:

  1. Nice!
    PS: Doe jij al mee aan de win-actie op mijn blog? : http://www.beautybloglaura.com/2012/05/winactie-2-goodiebags-van-elf.html

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...