donderdag 24 mei 2012

My Stash * Kleur op mijn nagels

Ben je klaar voor een large portie kleur?! Mijn nagellakcollectie is niet overdreven groot - ze zit nog net onder de 100 flesjes - maar je kan het ook geen beginnersstash meer noemen. Ik heb ze per kleur gesorteerd. Here we go!


Rood/Roze 

Rood en roze vind ik voor nagels meestal een te "simpele" kleur maar soms wil een meisje niet te fel opvallen; in die gevallen is rood of roze altijd een goede keuze. Om geen fan te zijn van deze kleuren is mijn stash eigenlijk nog best groot, besef ik net.


Van D'Go, Luscious Lips, In Stitches, Coral Pink, Just Married, Pink-ing of You, Very Berry Smoothie


Manicurist of Sevilla, Catwalk (mijn favoriete tenenzomerkleur!), Cute as a Button, Bold & Beautiful, Big Spender Wanted, Wrapped Around My Finger (de eerste versie, degene die besloten heeft deze lak te wijzigen zouden ze moeten neerschieten!), Pink Lady, Lovie Dovie

Paars

Paars is één van mijn favoriete nagellakkleuren, dat is dan ook te merken aan de hoeveelheid paarse flesjes in mijn stash.


Love Peace and Purple, Hi Ho Silver, Angora Cardi, Let's Mauve On, Iron Mermaiden


Lucky Lucky Lavender, Parlez-vous OPI?, Teasy Does It, Diva of Geneva, No Spain No Gain, Meet Me On The Star Ferry (wat een vreselijke foto is dit! De schoonheid van deze lakjes komt helemaal niet over)

Groen/Blauw

Puur groen en blauw op mijn nagels vind ik maar niets (heb ik door scha en schande ontdekt) maar ik ben wel een grote fan van teal, turquoise en kaki.



Blue Satin, Ski Teal We Drop, Sag Harbour


Jade is the New Black, Enter the Undergrowth, I sea you!, After Eight, Ocean, Greenport

Bruin/Nude

Bruin en nude vind ik ideaal om je nagels een verzorgde look te geven zonder te veel op te vallen. Soms moet je wel low profile gaan en dan is bruin of nude een goede keuze.


Nude Beige, Nude Cream, Not Just A Pretty Face, Barefoot in Barcelona


Over the Taupe, Dirty Flirty, Royal Fool's Gold (mijn favoriete herfstkleur!), Mink Muffs, Cords, Beige Glamour, From Dusk till Dawn

Zwart

Zwart is niet echt een kleur die ik "naakt" draag, ik gebruik ze wel onder een glittertopcoat, onder Iron Mermaiden of om nail art te maken.


30, 12 (niet bepaald spannend maar deze kleuren hebben geen namen)


Grijs

Dit is zo'n kleur die ik graag tijdens de herfst draag, ze past dan perfect bij het druilerige weer.


Chinchilly, London's Weather Forecast, 83 Silver

Goud

Goud vind ik een vervelende kleur, ze geeft al gauw de indruk dat je te veel sigaretten hebt gerookt en je nagels vergeeld zijn. Geef mij maar goud rond mijn vingers in plaats van er op.


Shift Powder, een eigen creatie: Shift Powder + Iron Mermaiden = Chanel Peridot hoopte ik maar dat was het toch niet helemaal

All that glitters

Glitter, holografisch; als het maar glittert, dan maakt het mij blij. Zo'n lak mag ik niet dragen als ik ga werken, het is moelijk om er mijn ogen af te houden.



Absolute, Spark, Gedm, Prize, Party Harty, DisoPolish, Charla, Ivanka

Topcoats

Topcoats zijn niet bepaald spannend, maar ik heb het beste tot het laatste gehouden, kijk maar eens naar de speciale Catrice topcoats.



Matte About You, 3-way Glaze, Quick Dry Topcoat



Aaaah de Million Styles topcoats van Catrice, zien ze er niet om van te smullen uit?! Toen ik eindelijk in het Kruidvat raakte, waren ze al een maand uit en had ik niet veel hoop meer maar door een speling van het lot kon ik er nog vier vinden. En wees maar zeker dat ik er super blij mee ben! Mijn schatten: Shake it! Flake it! Godfather of Pearl, Have an Ice Day, Holo Que Tal?

*Kim

1 opmerking:

  1. woow, echt vet veel leuke kleurtjes. ik ben echt jaloers op je chanel en essie nagellak en zo! liefs x

    cashualblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...