maandag 21 mei 2012

My Stash * ProNails

Ik begin het overzicht van mijn stash met een merk dat voor mij net ietsje specialer is dan anderen: ProNails. Eind 2011, begin 2012 heb ik drieënhalve maand op hun marketingdienst doorgebracht. Daar mocht ik helpen bij de organisatie van een internationaal congres, ontfermde ik me samen met een collega over de sociale media en schreef ik teksten voor het halfjaarlijks magazines, leaflets, blogs, uitnodigingen, noem maar op. Hier had ik zelfs nooit over durven dromen maar wat mij betreft was het een droomjob. Helaas maar een tijdelijke maar je kan beter eventjes van je droomjob geproefd hebben dan nooit, zeg ik altijd. Het was trouwens de Sales & Marketing Manager die me aanspoorde om terug een blog te starten en ik luister altijd naar de baas...

Voor mijn vertrek hadden mijn collega's een fijne verrassing in petto: een goodiebag vol met nagelverzorging en nagellak. Je kan je wel voorstellen dat ik helemaal uit mijn dak ging bij het aanschouwen van al deze lekkernijen. En dat mogen jullie nu ook doen want vandaag presenteer ik mijn volledige ProNailsstash.


In de goodiebag zat een groot deel van de (ver)nieuw(d)e nagelverzorgingslijn: Polish Grip, Even Nails, Cuticle Food, Active Hardener, Bitter To Bite, Vitamina en Tonic. Reviews coming soon!


Twee stiftjes om de nagelriemen te voeden - de roze bevat jojoba, Aloe, amandelolie en vitamines E en F, de groene Aloe, bamboe, citroen en zijde. De tube is Lavendel Jasmijn Hand Crème uit de nieuwe Pro Nature handverzorgingslijn. De bruine pen is Yoyoba Polish Corrector en de roze Natural Nail Whitener. Het motiefje van de vijl vind ik chic ogen, die kon ik echt niet laten liggen.


In mijn goodiebag zaten ik enkele geweldige zomerkleuren (ik ben echt wel verwend geweest <3). Helaas hanteert ProNails enkel nummers maar daar komt zeer binnenkort verandering in (maar dat heb je niet van mij gehoord ssssshhhttt). Hier zie je v.l.n.r. 279, 280, 268, 274, 276, 275 en 233.


Natuurlijk kon ik het niet laten om zelf ook nog wat nagellakken aan te schaffen (hallo, de winkel zat op tien stappen van mijn bureau!) en ik heb ook nog enkele nagellakken kunnen redden toen ze onderweg naar de vuilbak waren. Op een rijtje: zilveren krackle, 261, 256, 253, 183 en die twee laatsten zijn een setje van zwarte basislak en glittertopcoat.

Mijn favoriete kleurtjes zijn de vier eerste kleuren op de tweede foto. Hoewel ik niet zo van de fluokleurtjes ben, lijken die gele en oranje lakken mij geweldig om in de zomer te dragen, mits een goede streep zon. Of misschien moet ik ze al beginnen dragen onder het motto "als de zon niet naar ons komt, brengen we de zon zelf in huis".

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...