vrijdag 18 mei 2012

Welkom * Not Just Another Nail Blog

Nog een nagellakblog, is dat nu écht nodig?

Nee, tuurlijk niet, er zijn genoeg nagellakblogs te vinden op het wereldwijde web maar na bijna twee maanden werkloos thuis zitten, begon ik me te vervelen. Ik zocht een bezigheid om mijn dagen te vullen. Aangezien ik graag schrijf en mijn nagellakdoos bijna tien kilo weegt, was dit een no-brainer. Ik speel al jaren met het idee om een nagellakblog te starten en nu heb ik er de tijd voor. En zo heb ik tenminste een geldig excuus bij mijn volgende nagellak shopping spree.

 

Not Just Another Nail Blog?

Dat is niet alleen een naam maar ook een belofte naar jou toe. Ik beloof je plechtig dat dit niet gewoon een blog vol swatches wordt. Ik wil ook nail art behandelen (dat wordt grappig, mijn tekentalent is onbestaande!), achtergrondinformatie voor je opdiepen, nieuwe trends spotten, tips&tricks geven en DIY's maken. En dat allemaal over nagellak en nagelverzorging! Ik beloof je geen swatches van elke nieuwe collectie - daarvoor is mijn portefeuille niet diep genoeg - en ook geen dagelijkse post - daarvoor bevat een dag te weinig uren. Maar je zal je hier zeker niet vervelen!

Laat zeker een berichtje achter, ik hoor graag van je.


*Kim

2 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar je posts ^^ Welcome back in blogland :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, het voelt een beetje als thuiskomen ^_^

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...