vrijdag 29 juni 2012

Avant-Première * Essie

Oh my, ik vond deze week wel iets héél moois in mijn mailbox: de nieuwe Luxeffects van Essie. Wat een prachtige topcoats! Kijk zelf maar even.

Bron foto

Zijn het geen pareltjes?! Van links naar rechts zie je Sroke of brilliance, Set in stones, Pure pearlfection, As gold as it gets en A cut above. Ik word helemaal hebberig van A cut above en Pure pearlfection, en jij? Ik had nog nooit van deze topcoats gehoord - ja, soms leef ik onder een steen - maar Stroke of brilliance zou de nieuwste luxeffect zijn terwijl de andere vier eind vorig jaar voor de feestdagen zijn gelanceerd.

Deze luxeffects zijn topcoats en moeten dus bovenop een andere nagellak gebruikt worden. Op de site van Essie worden er suggesties gegeven over welke nagellak je er bij kan gebruiken maar mij lijkt het leuker om zelf aan het experimenteren te gaan. Pure pearlfection zou ik over een donkere basis lakken en A cut above zou prachtig staan bij een lief bessenkleurtje. 

*Kim

2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...