donderdag 7 juni 2012

New In * Dubbele verwennerij

Gisteren heb ik mezelf dubbel verwend. Het begon met een bezoekje aan de kapper, Kapzones in Brasschaat. Op mijn oude blog heb ik meermaals Nikki's kunsten bejubeld, aangezien dit een nagellakblog is, zal ik dat hier niet meer doen. Maar één ding moet gezegd worden: Nikki ontgoochelt mij NOOIT. Ik ben weer helemaal in de wolken met mijn nieuwe look.


Na mijn zit in de kappersstoel ben ik nog even naar Kruidvat gewandeld omdat ik dringend removerpads en een bokkenpootje nodig had. Ik liep even rond en mijn oog viel op een promotie van Essence-lakjes (2 lakjes voor 2,50€). Ik spotte op de kleine flesjes de woorden quick dry en met mijn citytrip naar Barcelona in gedachten (binnen anderhalve week!) griste ik vier flesjes mee. Een degelijk bokkenpootje kon ik niet vinden, ik zag nog wel een kleine glasvijl van Herôme voor 10€. Ik liep nog even door naar Hema en vond daar een bokkenpootje. 


Je ziet van links naar rechts: luxury secret, shiny godness, let's get lost en de nail art special effect! topper glorious aquarius.

Een nieuw kapsel, vier nieuwe lakjes en nog wat broodnodige essentials; soms heeft een meisje niet meer nodig om gelukkig te zijn!

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...