dinsdag 19 juni 2012

NOTD * Mooi geel is niet lelijk

Juich dames en heren, ik heb de macrofunctie op mijn fototoestel gevonden! Dat betekent dat ik je vanaf nu kan verwennen met mooie, duidelijke swatches. 

Over tot de orde van de dag dan maar. Geel is niet echt een kleur die ik zomaar uit de (virtuele) winkelrekken zou plukken. Het is een kleur die me niet echt aansprak, maar daar is vandaag verandering in gekomen. Mag ik je voorstellen aan ProNails n°274? Een geel dat de zomer instant op je vingers tovert. De zon ging er zelfs van schijnen en dat is goed nieuws voor een nagellakblogger: swatches in het zonlicht!

Dit geel is redelijk fel en neigt naar mosterdgeel. Er zit een glans in die op de foto's niet helemaal tot uiting komt. Op de foto's draag ik vier lagen maar na twee lagen was de lak al dekkend; voeg echter een perfectionist en een macrofunctie die elke flaw vastlegt samen en je krijgt een blogster die voor de zekerheid maar een paar lagen extra lakt. Gelukkig was de droogtijd aan de korte kant en kon ik snel enkele foto's schieten voor de zon de kans kreeg om er weer vandoor te gaan.


Wow, mijn nagelriemen zien er vreselijk uit - het gevolg van nagelbijten - en wat is dat met die droge huid rond mijn nagels?! De dingen die je te zien krijgt als je de macrofunctie gebruikt, een hele wereld gaat ineens open. Tijd om de nagelriemolie en handcrème boven te halen. 





De nagellakken van ProNails worden exclusief bij salons verkocht voor 12,50€. Een salon in jouw buurt vind je via de site.  

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...