zaterdag 9 juni 2012

NOTD * Not Just A Pretty Face

Eén van de belangrijkste bestaansredenen van nagelblogs zijn swatches en aangezien dit al mijn negende post is op deze blog wordt het tijd om je waar voor je geld te geven. Het is geen toeval dat ik voor dit lakje heb gekozen (de naam ;)).

Not Just A Pretty Face is een sheer lakje van Essie uit de zomercollectie van 2009 - dat moet het jaar zijn waarin ik mijn nagellakliefde weer ontdekte want ik heb veel lakjes uit die periode. De kleur is rozig bruin, een perfecte nudekleur eigenlijk. Ik gebruik dit lakje vaak als mijn nagels te kort zijn om felle nagellak te dragen. Het is zo'n beetje mijn standaard "doorgroeikleur". Omdat ik niet gek ben van de sheer finish lak ik altijd drie lagen van deze kleur.

Zoals geweten zijn de borsteltjes van Essie heel smal, wat het makkelijk maakt om precies te werken. De lak brengt soepel aan, maar soms lijkt het alsof de nagel niet gelijkmatig wordt gedekt - maar dat kan ook aan mijn lakkunsten liggen. De droogtijd is normaal, niet overdreven lang maar ook niet korter dan bij andere merken. 

Genoeg gekletst, hier zijn de foto's! Ik ben nog een beginner wat betreft nagellakfoto's en ik merkte pas na de fotoshoot dat de meeste foto's compleet onbruikbaar waren - onvaste hand, check! Uit de hele stapel heb ik er twee kunnen redden die ietwat toonbaar zijn. Volgende keer beter, I promise.


Dit is in zonlicht - jaaa, ik heb maximaal geprofiteerd van die ene streep zonlicht gisteren. Hier nijgt de kleur meer naar bruin, nude.


Binnen, met de flash, is het roze dan weer meer zichtbaar.

Essie vind je sinds kort in het Kruidvat voor 9,99€ maar eerlijk? Dat is verrekte veel geld als je bedenkt dat je ze bij Transdesign kan bestellen voor de helft van de prijs - verzendkosten inbegrepen. De verzendtijd neem ik er met plezier bij, want zeg nu zelf, een pakketje ontvangen geeft je toch het gevoel dat je een cadeau'tje krijgt?!

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...