donderdag 21 juni 2012

NOTD * Shiny Godness

Shiny Godness was één van de nagellakken uit mijn haul. Ik had de kleurtjes op goed geluk gekozen en verwachtte er niet te veel van. Wow, wat een verrassing! Dit is een prachtige goudkleurige lak die je kan layeren. Met één laag heb je een mooie champagneglans, met twee lagen heb je een volle gouden kleur. Voor de foto's heb ik drie lagen gebruikt omdat dat mooier uitkwam.

De houdbaarheid van deze lak is redelijk te noemen: hij blijft makkelijk drie dagen zitten, een zwembeurt overleefde hij echter niet.

Ik wil Essence nog even een pluim geven voor het brede borsteltje dat met één strook mijn smalle nagels volledig in de lak zet. Het borsteltje ligt makkelijk in de hand waardoor lakken een festijn wordt.

De uitdrukking Quick Dry op het flesje mag je niet te letterlijk nemen: in een paar minuten was de lak touchdry maar je moet toch nog altijd goed opletten wat je met je nagels doet, zo heeft mijn ongeduldige zelf mogen ontdekken. 

Ik kan maar weinig slechts zeggen over deze lak maar voor 1,29€ (normale prijs, in mijn geval 1,25€) lijkt klagen zo ondankbaar. Tijd om de swatches er bij te halen!


Zoals je kan zien, neigt de kleur naar zilver; je zou het witgoud kunnen noemen. In het echt komt de gouden kleur wel meer naar voren dan op de foto's te zien is.




*Kim

2 opmerkingen:

  1. Oe wat hou ik van metallic nagellak kleurtjes en deze is weer een hele mooie! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan heb ik nog een hele mooie voor je, stay tuned ;)

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...