woensdag 18 juli 2012

Avant-Première * O.P.I.

De neontrend heeft deze zomer al de fashionwereld veroverd en ook in nagellakland volgen steeds meer merken deze trend. Zo ook O.P.I. Midden augustus komt het merk met een nieuwe Limited Edition-reeks: Outrageous Neon. Deze zinderende, fluorescerende kleuren zijn de eerste neonlakjes van het merk. De reeks bestaat uit een minisetje met vier kleuren, een witte neon basecoat en een topcoat. 

Suzi Weiss-Fischman, O.P.I. Executive VP & Artistic Director, beschrijft de vier kleuren als volgt:
Ridiculously Yellow: So yellow, it’s beyond understanding.
Formidably Orange: 
Brace yourself for this powerful orange.
Riotously Pink: This pink has been known to create a scene.

Seriously Purple: I really mean it…it’s really purple!

De witte basecoat zorgt ervoor dat de kleuren nog meer poppen en met de topcoat kan je de neons, die mat opdrogen, van een glansje voorzien.  

Als je niet van neonkleurige kleding houdt, zijn neonnagels de ideale accessoires bij een sobere outfit. 

De aanbevolen verkoopprijs voor de miniset is 26,95€. Deze nagellakken zijn eveneens Big 3 Free.

*Kim

3 opmerkingen:

  1. Ik had ze al gezien, maar ben de neon kleuren nu eerlijk gezegd wel zat. I mean, haaaallo nu weten we wel dat het een trend is haha. Oké, maar stiekem ben ik toch wel nieuwsgierig naar die lakjes.. lol.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ik moet eerlijk toegeven dat ik geen grote fan ben van neon maar misschien komt dat omdat ik nog geen neonlakjes heb

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...