donderdag 26 juli 2012

Avant-Première * Rituals

Rituals ken ik vooral van de heerlijke badproducten die ze verkopen. Ik vind hun verpakkingen heerlijke luxe uitstralen. Mijn favoriete product is de Hammam Body Mud, een lekker maskertje voor het hele lichaam.  Maar Rituals is meer dan enkel badproducten, er is ook een hele make-uplijn én zelfs nagellakken - nu wordt het pas echt interessant! 

Voor de zomer heeft het merk drie prachtige nagellakken uitgebracht. 




Freezed Fantasy heb ik al in levende lijve mogen ontmoeten en oh my, deze doet mijn hartje wel erg snel kloppen! Gelukkig heb ik nog tijd tot eind oktober om deze in huis te halen en mezelf kennende zal ik ook Sea Green niet kunnen achterlaten in de winkel.

*Kim

1 opmerking:

  1. love this colors and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...