maandag 16 juli 2012

Just Wondering * Workproof

Nu ik van de ene sollicitatie naar de andere ren *kuch* en tussendoor nagellak swatch en nail art uitprobeer, springt het woord "workproof" steeds vaker in mijn hoofd. En dus vraag ik mij af of mijn lezers daar wel rekening mee houden.

Just saying


Ik kan natuurlijk alleen maar uit persoonlijke ervaring spreken en dat is een kantoorfunctie waarbij ik nooit in contact kwam met klanten. Straffer nog: toen ik nog op de hoofdzetel van een bank werkte, kon je me in een minirok met basketters en een hanenkam achter mijn bureau vinden. Het is dus niet dat ik me aan strenge regels houd ;)



Je raadt het waarschijnlijk al wel: workproof, I couldn't care less! De laatste jaren kon je allerhande felle kleuren op mijn nagels vinden en ik trok me nooit aan wat de baas er zou van denken. Ik stond er zelfs niet bij stil dat een bepaalde kleur wel eens als niet "workproof" kon worden beschouwd. Langs de andere kant: de bazin van mijn voorlaatste job had zelf gelnagels met de meest uiteenlopende designs en mijn laatste job was bij een bedrijf dat in nagelproducten doet; niet bepaald de beste referenties dus. 

En jij, pas jij je nagels aan de werksituatie aan?

*Kim

2 opmerkingen:

  1. Heb wel bij bedrijven gewerkt waarbij ik er om dacht ja, maar geef er nu steeds minder om.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb wel eens mijn nagels wat korter gemaakt omdat het anders een beetje onhandig was, en natuurlijk wel zorgen dat als mn nagels gelakt waren het er ook netjes uitzag geen chips enzo.. maar de kleurtjes daar dacht ik niet over na haha

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...