donderdag 12 juli 2012

New In * Blogsale

De ontdekking van een nieuw nagellakmerk kan mijn hele dag opfleuren - ja, zo'n freak ben ik nu eenmaal. De laatste jaren heb ik me echter volledig op O.P.I., Essie, Catrice en ProNails gestort. Toen er op Instagram een Amerikaanse blogsale werd aangekondigd, snelde ik naar het desbetreffende blog om enkele mij onbekende merken aan te schaffen. Momenteel is er al een tweede salesronde aan de gang en kan je nog enkele lakjes scoren aan een klein prijsje. Twee weken na mijn "bestelling" kreeg ik het pakketje al binnen - ongelooflijk snel!

Ik kocht O.P.I. * Turquoise Shatter, Confetti * Ice Ice Baby, Wet 'n' Wild * Gray's Anatomy, Spoiled * Paying with Platinum, Layla * Velvet Groove en Nabi * Cappucinno. Die twee laatste zijn mijn eerste magnetische nagellakken, dus daar ben ik heel benieuwd naar. 

Swatches en reviews coming soon!

*Kim

4 opmerkingen:

  1. ik ben ook benieuwd naar die magneetnagellakjes, ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ik ben wel nieuwsgierig hoe het er uit komt te zien! :) liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke shoplog!! Confetti ziet er prachtig uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie aankopen, ben erg benieuwd naar de swatches!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuke, ben ook echt benieuwd, die confetti geeft vast een prachtig effect als topcoat!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...