zaterdag 28 juli 2012

New In * My mum went to New York and all I got were these amazing goodies!

Midden deze maand zijn mijn ouders voor tien dagen naar New York afgereisd en dat was voor mij de ideale moment om hen mijn nagellakwishlist in de handen te duwen. Essie, China Glaze en O.P.I. zijn in Amerika een heel stuk goedkoper en uiteraard laat ik geen enkele kans om daarvan te profiteren onbenut - jawel, ergens in mij schuilt een Hollander. Ik stelde een lijst met 14 lakjes op en uiteindelijk slaagden ze er in om 6 lakjes te vinden. Benieuwd welke lakjes juist?


Van links naar rechts zie je Essie * French Affair, Trophy Wife en Sure Shot en O.P.I. * Sparrow Me The Drama, Number One Nemesis en Just Spotted The Lizard. Ik had ook nog een paar Smoothie Lotions van Essie op de lijst gezet maar die vonden ze niet. Een verkoopster heeft dan deze O.P.I. * Avojuice in Coconut Melon aanbevolen. Goede keuze, de lotion ruikt hemels! 


Op de achtergrond herken je misschien ook nog Philosophy * Microdelivery Peel en Soap & Glory * Catch A Wrinkle in Time. Ik heb ook nog een nachtcrème van Soap & Glory en een oogpotlood van Urban Decay gekregen #rotverwend

*Kim

4 opmerkingen:

  1. Wauw prachtig!! Ik wil ook naar New York ;-)

    PS: Heb jij de nieuwe ByBeautyBloggers.nl community al ontdekt? Neem snel eens een kijkje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. New York staat ook nummer 1 op mijn reislijst, na al die verhalen van mijn ma ;)

      Bedankt voor de tip, ik ga het eens bekijken!

      Verwijderen
  2. Mijn favo is definitely just spotted the lizard, is zo'n onwijs mooie & makkelijke kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...