dinsdag 3 juli 2012

NOTD * Accent nail

Een opvallende manicure hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn, zo bewijst de accent nail. Onder het motto van ons bomma: doe maar gewoon, dat is al gek genoeg, presenteer ik je mijn favoriete combinaties met Very Berry Smoothie van Diamond Cosmetics. De nagellak van Diamond Cosmetics is trouwens een echte aanrader: hij droogt snel en heeft een goede pigmentatie. Met één laagje heb je al een goede basis en met een tweede laagje ben je verzekerd van een complete dekking. Enkele minuten elegant wapperen met de handjes en je bent good to go.

Glitters


Voor het glitteraccent heb ik een lakje uit de Prismscollectie van Nubar bovengehaald: Spark. Prachtige lakjes die mijn hart hebben gestolen. Deze heeft een lichtbruine basis en zilverkleurige glitter, die direct opvalt naast het oudroze lakje. Helaas was er geen zon te bekennen toen ik deze fotografeerde en valt het holografisch effect helemaal weg op de foto.

   

Metallic roze


De tweede combinatie maakte ik met Just Married van Catrice, een licht roze metallickleurtje. Een subtiel accent dat er voor zorgt dat toch niet onopgemerkt blijft. I like it!

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...