donderdag 5 juli 2012

NOTD * Let's Get Lost

Toen ik Let's Get Lost van Essence in het vizier kreeg, snelde ik op het flesje af en mikte het zonder verpinken in mijn winkelmandje. De reden daarvoor? Het is aqua/turquoise, wat mij betreft de ultieme zomerkleur. Ik kreeg direct mentale beelden van een wolkeloze hemel en een helblauwe zee. Aah, vakantie *zwijmel*

Bij gebruik bleek deze lak zo goed als dekkend in één laag én binnen een vijftal minuten droog. Tel daarbij de prijs van 1,29€ en het formaat dat ideaal is om mee op vakantie te nemen, en je hebt een win-winsituatie. Het moet gezegd: de lakjes van Essence hebben mij blij verrast. Het enige nadeel is dat ze na twee dagen al beginnen te chippen maar meestal is een lak op mijn nagels een korter leven beschoren.


*Kim

2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...