zaterdag 7 juli 2012

NOTD * Let's Mauve On!

Vandaag toon ik je een lakje van Catrice, één van mijn favoriete merken. De lakjes van Catrice ontgoochelen bijna nooit: ze hebben een goede dekking, makkelijke applicatie, lange levensduur en fijne prijs. 

Let's Mauve On! is een lichtpaars metallic lakje. Het dekt in amper één laag en geeft me een heerlijk zomers gevoel. En wat helemaal typisch iets voor mij is: nadat ik enthousiast tientallen foto's had geschoten, de foto's had bewerkt en er - al zeg ik het zelf -  een prachtige collage van had gemaakt, besloot ik even wat op te zoeken over deze nagellak. Blijkt dat deze kleur sinds februari dit jaar niet meer verkocht wordt! Ach ja, aan dit lakje kan je je geld al niet meer opmaken. 

Het is trouwens niet de eerste keer dat Catrice een gelijkaardige stoot levert. Zo is mijn favoriete zomerlakje Wrapped Around My Finger van Catrice, de versie met shimmer, een tijd terug veranderd in een crèmelakje. Hé?! Waarom doen ze dat nou?! Het is doodjammer want beiden zijn prachtige nagellakjes die ik zeker opnieuw zou kopen.

Laat ik maar stoppen met razen en je die prachtige foto's *kuch* tonen.


*Kim

1 opmerking:

  1. Le vernis est super! J'aime bien la couleur!!!

    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...