dinsdag 24 juli 2012

NOTD * Roses Are Pink

Als het over nail art gaat, zijn roosjes zowat de makkelijkste manicure mogelijk. Je kliedert twee kleuren op een nagel en mengt ze in een rondje zodat ze op een rozenknop lijken. Met wat groene nagellak teken je bloemblaadjes en je bent klaar. Zelfs als je net als ik een non-talent bent op het tekengebied zal je deze nail art zonder noemenswaardige problemen kunnen uitvoeren. 

Helaas heb ik mijn pink wat verpest en is mijn duimnagel gisteren afgebroken, daarom krijg je slechts drie vingers te zien.



De basislaag is een prachtig babyblauw van ProNails, n°279, waar ik momenteel helemaal verliefd op ben. De roosjes zijn gemaakt met Essie * Lovie Dovie en Hema * French Manicure White Coat. Als laatste heb ik OPI * Jade is the New Black gebruikt voor de bloemblaadjes, zo kan die kleur toch nog zijn nut bewijzen want op zichzelf gebruik ik deze kleur nooit.

*Kim

1 opmerking:

  1. Wow!Le manucure est tres belle! J'adore...


    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...