zondag 26 augustus 2012

Avant-Première * essence

Cherry blossoms oftewel kerselaars vind ik prachtige bomen, met hun bleekroze bloesems en heerlijke geur. Ook essence heeft een oogje op deze mooie stukjes natuur en daarom brengt het merk in september haar nieuwste trendcollectie uit met in de hoofdrol de kerselaar: cherry blossom girl. Deze collectie combineert het bleekroze van de bloesems met krachtig rood, helder geel en cool zwart.

De collectie bevat een quattro oogschaduwpalette, twee 2 in 1 eyeliners, papieren wimpers, twee lipstickpotloden, een highlighterpen, een blush en een shimmering bodypoeder. 





Maar natuurlijk gaat mijn aandacht vooral uit naar de lakjes van deze trendcollectie. Er komen vier kleuren uit: 01 fortune cookie, 02 my little kimono, 03 cherry cherry girl and 04 it’s peach not cherry. Het eerste wat me opvalt, zijn de flesjes die er anders uitzien dan de normale flesjes van Essence. Ik kan me vergissen maar volgens mij hebben deze flesjes meer inhoud dan normaal. We zullen zien als ze in de winkel liggen. Vooral fortune cookie en my little kimono schreeuwen mijn naam; voor 1,89€ zal ik deze maar moeilijk voorbij kunnen lopen.






*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...