woensdag 8 augustus 2012

Avant-Première * O.P.I.

In oktober brengt O.P.I. een collectie rond James Bond uit, genaamd Skyfall 007. Vandaag laat ik je eens geen gephotoshopte campagnefoto's zien maar wel de swatches! Exciting, right?!


De collectie bestaat uit 12 kleuren en een topcoat gemaakt met goudblad! How cool is that?! Om eerlijk te zijn: deze collectie spreekt me niet echt aan. De kleur die me echt opvalt, is Moonraker. On Her Majesty's Secret Service en Die Another Die zal ik nog eens moeten bekijken op andere swatches maar echt getriggerd om iets uit deze collectie te kopen, ben ik niet.

Bron foto's

De topcoat is 18 karaat en er circuleren geruchten van bedragen van rond 30$ op het net. Ik vind het er wel mooi uitzien maar ik hang voor dat geld toch liever permanent goud rond mijn vinger dan dat ik er goud opsmeer. Mijn creatief brein denkt dan weer direct aan een DIY-project...

*Kim

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...