zaterdag 4 augustus 2012

Just Wondering * Budget

Nagellak kan een dure hobby zijn als je niet oppast. Mijn collectie bevat ondertussen bijna 100 lakjes en ruw geschat komt dat neer op 350 à 400€ *slik* Uiteraard geef je zo'n bedrag niet in één keer uit en is dat gespreid over een aantal jaren maar toch blijft het een hele hap geld. En met de prijzen die o.a. O.P.I. en Essie hier in België en Nederland hanteren, kan dat bedrag snel oplopen. 

O.P.I. en Essie behoren tot mijn favoriete merken maar eerlijk? De prijs die zij hier vragen (+10€) wil ik niet betalen. Ik bestel deze nagellak online of stuur mijn moeder naar New York en betaal minder dan 8$ per flesje, verzendkosten inbegrepen. Die 6,5€ vind ik een faire prijs voor een flesje nagellak maar het is wel de maximum dat ik voor een lakje wil betalen. Als je bedenkt dat je voor 2,5€ al een kwalitatief goede nagellak van Catrice kan kopen, zie ik niet in waarom ik het vijfvoudige zou betalen. Ik moet al heel erg verliefd zijn op een kleur om dat bedrag neer te leggen. 

Eén keer heb ik me laten verleiden tot het kopen van een Chanellakje. Mijn grootmoeder was net gestorven, ik had net een begrafenisspeech gehouden en ik had nood aan wat verwennerij. Dus legde ik +- 18€ neer voor Blue Satin. Ik heb er achteraf best spijt van gehad want zo denderend bleek de Chanelkwaliteit toch niet te zijn. 

Bron Chanel/geld











En jij, wat is voor jou het maximale bedrag dat je aan een nagellak wil spenderen? Ben je pro-budget of heb je best wat geld over voor een flesje luxe in je stash?

*Kim

3 opmerkingen:

  1. Ik ben echt een budget persoon! Toch ga ik binnenkort wel wat luxe producten kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil hier ook niet zoveel geld voor neertellen, zeker als je weet dat die merken de helft goedkoper zijn in Amerika! Heb je soms tips wat betreft goeie websites? Ik ken enkel Transdesign..

    style-laboratory.net

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bestel meestal ook via Transdesign of eBay bij NailPolishElegance of NailEtc.

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...