woensdag 22 augustus 2012

Just Wondering * Match It of Clash It

Enkele dagen geleden stond ik voor mijn nagellaklade op zoek naar een leuke kleur om mijn nagels mee te lakken. Bij elke kleur die ik uit de lade haalde, dacht ik: "Nee, dit gaat het niet worden, dit past niet bij de fuchsiakleur op mijn teennagels." Hé?! Rewind. Past niet bij mijn teennagels?! Sinds wanneer kan mij dat iets schelen?!

Het gebeurt me maar zelden dat de kleur van mijn teennagels past bij de nagellak op mijn handen. En als dat al gebeurt, is het onbewust gedaan. Ik doe namelijk niet aan het matchen van nagellak. En ook niet aan het matchen van mijn nagellak met mijn outfit. Zo gestructureerd ben ik nu eenmaal niet. Daarbij, de lak op mijn teennagels blijft er makkelijk drie, vier weken zitten, ik ga echt geen vier weken met dezelfde nagellak op mijn handen rondlopen. Daarvoor hou ik te veel van variatie en van die 99 andere lakken in mijn lade.




En jij, clash of match jij de nagellak op je handen met de nagellak op je tenen of met je outfit?

Voor de nieuwsgierigen: ik heb uiteindelijk een okerkleur op mijn nagels gesmeerd, kwestie van de clash extra te benadrukken.

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...