zondag 12 augustus 2012

My Stash * Opbergmethode

Al jaren bewaar ik mijn nagellak in een doos in de buffetkast in onze woonkamer. Lekker dichtbij zodat ik niet te ver hoef te lopen als ik mijn nagels weer eens wil lakken - lui is my middlename. Nadat mijn moeder met zes nagellakjes was teruggekeerd uit NYC en ik via een blogsale mijn stash nog wat aandikte, leek de doos wel uit haar voegen gesprongen. Er was geen plaats meer om de lakjes neer te zetten, dus stapelde ik ze op elkaar waardoor het onmogelijk werd om te zien welke kleuren er onderaan stonden. Met het gevolg dat ik enkel nog de kleuren pakte waarvan ik uit mijn hoofd wist dat ik ze had of diegene die ik zag staan. En dat is zonde van die ander 70 kleurtjes.



Wie heeft die bom gegooid?!

En toen was ik het ineens kotsbeu. In onze slaapkamer staat een ladekast met onze ander-seizoen-schoenen. Mits een beetje puzzel- en stapelwerk lukte het me om de bovenste lade leeg te maken. En het is perfect! Mijn lakjes passen er allemaal overzichtelijk in, er is nog plaats voor mijn verzorgingsproducten en het lijkt zelfs alsof mijn stash helemaal niet zo groot is. 



Nagellakremover en watjes heb ik naar de badkamer verhuisd, die ligt een verdieping lager dan de slaapkamer, dat scheelt me weer een hoop trappen. Eindelijk kan ik al mijn nagellak weer de aandacht geven die ze verdient.

*Kim

3 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...