vrijdag 24 augustus 2012

NOTD * i love bad boys

Vorige week vertelde ik jullie dat essence zijn vernieuwde collectie vanaf september in de winkel zou liggen. Nu liep ik vorige week eventjes het Kruidvat binnen en wat zag ik daar?! De vernieuwde nagellakflesjes! Veel vroeger dan beloofd dus. Ik nam snel een kijkje in het schap en werd direct verliefd een lichtblauw lakje, genaamd i love bad boys. Ik moest die middag nog twee nieuwe banden op mijn auto laten zetten, dus moest ik het voorlopig bij dit kleurtje houden maar volgende maand ga ik toch mijn slag slaan, hoor. Want wat zijn ze mooi!

De nieuwe flesjes zijn wat mij betreft een schot in de roos: het zandloperfiguur is handig en oogt mooier dan de vorige strakke flesjes en met het brede, afgeronde kwastje kan ik mijn niet al te brede nagels in één veeg inkleuren. Bovenop de dop staat een "e" gegraveerd, wat het flesje extra charme geeft. De nagellak brengt makkelijk aan en is dekkend in twee lagen. Er zit nu 8ml in plaats van 5ml in een flesje voor 0,40€ meer; zonder meer een goede deal!




i love bad boys is een lichtblauwe met een vleugje grijs, ietwat naar turquoise neigende, lak met blauwe shimmer in. Echt een zomerkleurtje! 
























Kijk trouwens hoe mooi deze lak past bij de cover van het boek dat ik momenteel aan het lezen ben! De Millennium trilogie is ondertussen al enkele jaren oud en ik heb zowel de Zweedse als de Amerikaanse films al lang gezien - de Zweedse hadden mijn voorkeur. Onlangs ben ik dan maar in de boeken begonnen en het is genieten! Met dit warme weer vind ik het heerlijk om te verdwalen in een boek.




*Kim

2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...