zaterdag 18 augustus 2012

NOTD * Sweetheart

De laatste weken vind je hier maar weinig swatches terug en daar is een heel simpele reden voor: mijn nagels sneuvelen één voor één. Telkens ze een beetje lengte krijgen, besluiten ze in te scheuren, te blijven haken of gewoon simpelweg af te scheuren. Frustrerend! Als mijn nagels zo kort zijn, draag ik enkel saaie, weinig spannende kleuren in de trend van Not Just A Pretty Face. Maar de show must go on, dus presenteer ik je vandaag weer een soortgelijk kleurtje.

Eind juni vertoefde ik zes heerlijke dagen in het altijd bruisende Barcelona. Tapas, strand, zon - strakblauwe lucht! - en veel Gaudí, what else?! Die man was een kunstenaar, had ik maar 100 jaar ouder en evenveel keer rijker geweest...

Uiteraard ben ik even gaan neuzen tussen de hier onbekende nagellakmerken. Helaas kreeg ik maar enkele minuten van het lief waardoor ik niet echt de kans kreeg om een leuke kleur te spotten. Er sprong me niets in het oog maar omdat ik toch echt een onbekend merk wilde meenemen, greep ik snel naar Sweetheart van het merk Rare, een lieflijk roze kleurtje. Niet echt een kleur waar ik wild van word maar met roze kan je overal komen, toch?!

Het bleek een sheer kleurtje te zijn dat me doet denken aan Essie * Lushious Lips. Niet echt wat ik in gedachten had - ik was op zoek naar het perfecte opaque barbieroze - maar ook een kleurtje waar je niets verkeerd mee kan doen. Een eerste laagje van deze kleur gaf een vlekkerig effect maar met een tweede laagje werd het geheel egaal en nog redelijk dekkend, hoewel er teveel VNL is naar mijn goesting.

Ik zou je graag een spannende uitleg over het merk willen serveren maar de waarheid is dat ik er absoluut niets over kan vinden het wereldwijde web. Heel vreemd. De prijs kan ik je wel meegeven: dat was 2,99€ maar dankzij de parfumeriekorting was het nog ietsje minder - ik weet alleen niet meer hoeveel *slecht geheugen hiero* Soit, het is de moeite niet om er je visakaart voor boven te halen. 























*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...