dinsdag 28 augustus 2012

Tag * Nagellak

Eigenlijk ben ik geen fan van tags - ik hou het graag mysterieus en privé waar mogelijk - maar deze tag gaat compleet over nagellak en het leek me wel leuk om hem eens in te vullen. 

Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?
Onlangs had ik ze geteld voor het My Stashartikel en kwam ik op 70 lakjes uit. Ondertussen heb ik er nog wat bijgekocht, heeft mijn ma er nog een aantal uit New York meegebracht en heb ik drie dagen geleden een bestelling bij Transdesign geplaatst, dus ik denk dat ik uiteindelijk om en bij de 100 lakjes ga uitkomen. Vergeleken met anderen is dat een kleine stash.
Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Zo uit mijn hoofd denk ik dat Catrice, Essie, O.P.I. en ProNails het best vertegenwoordigd zijn. 
Wat is de meest voorkomende kleur?
Vreemd genoeg is dat roze en rood. Niet dat dat mijn favoriete kleur is.
Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Volgens mij is alles wel aanwezig in mijn stash, het ene al wat meer dan het andere.
Welke nagellak draag je het meest?
De lakjes van Essie en O.P.I. Kleuren kies ik naargelang mijn humeur, dus daar valt niet echt een zinnig antwoord op te geven. 
Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Jade is the new Black van O.P.I. Hoewel teal één van mijn absolute favorieten is, heb ik het niet op groen begrepen. Ik heb deze lak één keer als unicolor gedragen en één keer met een nail art. Dit is dus echt wel mijn holy fail.
Gebruik je base- en topcoat?
Basecoat = nagelverharder, dus die vergeet ik nooit. Voor een topcoat ben ik dan weer te lui, of te gehaast; het is maar hoe je het bekijkt.
Stempel je liever of doe je nail art met de losse hand?
Ik heb stempels noch tekentalent. Maar ik hou wel van het kliederen.
Houd je van glitters en shimmers of heb je liever een crème finish?
Voor een feestje wil ik de glitters en de holografische lakjes nog wel eens bovenhalen maar voor het dagelijks leven verkies ik toch de crèmes. 
Voel je je kaal zonder nagellak?
Geen nagellak dragen voelt vreemd in elk geval. Het gebeurt dan ook maar zelden. Ik vind nagellak een uiting van vrouwelijkheid, de kers op de taart, de finishing touch. Ik zal eerder zonder make-up rondlopen of met futloos haar buiten stappen. Als je nagels maar gelakt zijn ;)
Welke nagellak draag je op dit moment?
Layla Magnetic in Velvet Groove. Mooie kleur maar de magnetic forces vielen me wat tegen.
*Kim

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...