donderdag 2 augustus 2012

Webtalk * The Daily Nail

En toen was er stilte *oeps* De voorbereidingen voor een dagje Tomorrowland namen iets meer tijd in beslag dan ik had geanticipeerd en de recuperatie achteraf... tja, laten we dat maar op de leeftijd steken. Ondertussen ben ik eindelijk terug onder de levenden en heb ik een leuke post voor je.

In Webtalk stel ik nagelblogs voor waar ik elke keer weer met open mond naar gaap. The Daily Nail is er zo eentje waar ik nooit genoeg van krijg. Eigenaresse Melissa besefte in september 2009 dat ze de voorgaande maanden way too much nagellak had gekocht en besloot een uitdaging aan te gaan: een jaar lang elke dag een nieuwe nail art maken en posten. Zo gezegd, zo gedaan. Ondertussen is de uitdaging al meer dan een jaar afgelopen maar toch blijft ze regelmatig op haar blog posten. En gelukkig maar want wat een geweldige en originele nail art maakt zij!


Momenteel is ze bezig met een reeks tutorials rond de Olympische Spelen. Van haar Passing The Torch design viel mijn mond open tot op de grond, waanzinnig! Wat een werk moet dat zijn geweest.

*Kim

2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...