dinsdag 11 september 2012

Avant-Première * O.P.I.

Woehoe, ik heb amaaaazing nieuws! Vlaanderens favoriete Hollywoodgirl krijgt van O.P.I. Belgium haar eigen nagellaklijn: Astrid in Wonderland Exclusive O.P.I. Shades. Nagellak is voor Astrid Bryan een belangrijk accessoire, net als een handtas of een opvallend juweel. Zonder voelt ze zich naakt en onverzorgd, net als vele vrouwen in L.A. laat ze regelmatig een manicure doen.


Astrid treedt met deze nagellaklijn als eerste Europese vrouw in de voetsporen van o.a. Katy Perry en Serena Williams. De nagellaklijn bestaat uit vier exclusieve kleuren met een gepaste Astridnamen. Astrid geeft zelf tekst en uitleg:
  • ‘My Pimped Out Wonderland’ is het ultieme Astrid’s black. Dit shiny zwart is very rock-‘n-roll.
  • ‘Amazing California Love’ is een flatterend en pittig fuchsia, dat ik zelf zeer veel zal dragen. Deze kleur is ook het kenmerk van mijn kledingslijn.
  • ‘Go Nutty for Donutty’ vind ik een zeer elegante nude tint. De kleur verslankt je handen en verlengt de vingers. De naam is afgeleid van ‘donut’, één van mijn koosnaampjes voor John.
  • ‘Chillin by the Pool’ is een amazing zilverblauw, subtiel en very classy. De ideale kleur voor de feestdagen of om naar een feestje te gaan.


Chillin' By The Pool maakt een grote kans op een plaatsje in mijn stash, de rest vind ik te gewoontjes naar mijn smaak. 

Deze kleuren zullen vanaf midden oktober in België verkrijgbaar zijn. 

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...