woensdag 26 september 2012

Avant-Première * ProNails

Ik weet het, ik weet het. Dit blog heeft de laatste weken veel weg van een reclamezuil maar dan moeten die nieuwe herfstcollecties maar niet zo aantrekkelijk zijn, toch?! Ik heb er nog eentje om het af te leren: Black Intensions van ProNails. Zwart gaat het dit jaar helemaal maken. Het is stylish, en staat voor sterke, powervrouwen. De collectie bestaat uit drie lakken: 
  • Alchemist Balck: mat, metalic zwart met een zilveren sparkle
  • Patented Black: mat zwart met een gouden shimmer
  • Decadent in Diamonds: topcoat met flakes in verschillende maten en kleuren

Check trouwens het prachtige, volslanke model waar ProNails voor gekozen heeft *girlcrush*



ProNails brengt deze herfst niet alleen enkele nieuwe collecties uit, ze hebben ook een paar veranderingen doorgevoerd. Ten eerste hebben ze al hun lakjes namen gegeven, véél makkelijker dan die nummers. En daarnaast hebben ze een compleet nieuw flesje uitgebracht. Ik heb via hun Facebookpagina vorige week een flesje gewonnen - toevallig een kleur die ik al had - en ik zal deze week een vergelijking maken tussen het oude en het nieuwe flesje. Ik kan je alvast vertellen dat ik grote fan ben van het nieuwe flesje, wat een prachtige vormgeving!

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...