maandag 17 september 2012

Fashion * Essie op New York Fashion Week

New York Fashion Week is alweer afgelopen. Hoewel ik mode leuk vind om naar te kijken en naar mijn eigen smaak te gebruiken, volg ik NYFW niet echt. Wel heb ik enkele manicures opgezocht. Naast O.P.I. heeft ook mijn andere favoriete merk Essie de nagels van de modellen in de verf gezet. Kijk maar even mee naar de foto's die ik op hun Facebook heb gevonden.

De modellen van Tanya Taylor kregen een French manicure met een twist. Voor de basis werd Au Naturel gebruikt, de tip werd gelakt met Licorice.


De two-toned manicure is nog altijd alive and kicking, getuige deze manicure speciaal voor 3.1 Phillip Lim die Brooch The Subject en Chinchilly verenigt. 


De V-Gap manicure bij Veronica Beard is mijn absolute favoriet: hier komt Penny Talk piepen vanonder een laag Mint Candy Apple. Niet dat ik een fan ben van mintgroen maar het is wel prachtig in combinatie met dit koper.


*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...