zaterdag 8 september 2012

Huishoudelijke mededeling * Oeps

Ik was even aan het klooien met Blogger en het resultaat daarvan zit je momenteel te bekijken, hahaha. Het was niet mijn bedoeling mijn lay-out aan te passen maar ik wilde een paar sjablonen proberen en nu kan ik niet meer terug naar het oude. Niet dat dat heel erg is, aangezien ik van plan was de lay-out te veranderen, maar het was niet de bedoeling om dat nu te doen. Ik vind deze lay-out wel heel mooi en ik zal in de loop van de komende weken er nog wat mee spelen. Je zal waarschijnlijk nog een hoop veranderingen zien voorbij komen. Een nieuwe header is daar zeker één van, de vorige vond ik al een tijdje niet meer mooi. En uiteraard wil ik weer in de kleuren grijs en paars blijven, aangezien die typerend waren voor de vorige lay-out.

Ik zag dat de posts er nu wel heel raar uitzien, dat zal ik in de loop van de weken ook bijwerken maar dat gaat niet op 1, 2, 3 uiteraard. Geef me wat tijd.

Dus ja, hoe een "oeps" iets positiefs kan voortbrengen.

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...