donderdag 27 september 2012

Huishoudelijke mededeling * Vroeger was alles beter

Vroeger was alles beter; je hoort het je moeder en je grootmoeder waarschijnlijk wel eens zeggen en nu ik op een respectabele leeftijd *kuch* ben gekomen, durf ik die woorden ook wel eens in de mond te nemen. En voor veel dingen is het nog waar ook, zo ook voor mijn blog. 

Hoe leuk en graaf die dynamische weergave van Blogger er ook uit ziet, je kan er amper iets mee doen! LinkWithin was weggevallen, ik kreeg bepaalde zaken niet in het Nederlands op het blog, andere features werkten niet naar mijn zin en ik kon de header niet aanpassen. Dus heb ik een radicale beslissing genomen: ik neem terug een normale lay-out voor mijn blog. De header vind ik nog altijd maar niets maar ik zit momenteel zonder inspiratie om deze te veranderen. 

Niet vergeten: het uiterlijk mag dan wel weer veranderd zijn, de inhoud blijft nog altijd even goed ;)

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...