vrijdag 21 september 2012

Just Wondering * Seizoenen

Vandaag gaat de herfst officieel van start. Dat betekent bladeren in prachtige herfstkleuren, laagstaande zon en de terugkeer van panty's en laarzen. En op nagellakgebied wil dat zeggen dat we de donkere kleuren weer uit de lade kunnen trekken. Toch?

Ik merk bij mezelf dat ik mijn nagellak aanpas naargelang het seizoen. In de zomer draag ik meer lichte, frisse kleuren zoals babyblauw en koraal terwijl de herfst gekenmerkt wordt door oranje-bruine en taupe tinten. Zodra de bladeren aan de bomen weer beginnen te groeien, laat ik de donkere kleuren in mijn stash links liggen. Ik vind het gewoon niet passen op dat moment, donkere kleuren in de zomer geven me zelfs een slecht gevoel. Zo ben ik helemaal gek van Diamond Cosmetics * Royal Fool's Gold maar toch zal je me dit lakje niet tijdens de lente en de zomer zien dragen. Hoogstwaarschijnlijk kleur ik er vanavond wel mijn nagels mee ;)

Bron foto

En jij, pas jij je nagellak aan aan de seizoenen? 

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...