woensdag 5 september 2012

Just Wondering * Watten of Wattenschijfjes

Enkele weken geleden stond ik in Di en viel mijn oog op een promotie van watten. Een grote zak vol bolletjes watten voor een klein prijsje - mijn geheugen laat me in de steek maar het was klein genoeg om me van mijn wattenschijfjes te doen afstappen. Oh boy, ik was nog niet thuis of ik had al gigantische spijt dat ik het pak had meegenomen.

Ik heb namelijk een hekel aan bolletjes watten. Ze geven me zo'n viezig gevoel als je er in knijpt; er is iets in het materiaal waar ik kippenvel van krijg, niet op de positieve manier. Daarnaast heb ik gemerkt dat nagellak makkelijker te verwijderen is met een wattenschijfje dan met zo'n wattenbol. Een wattenschijfje kan je makkelijk rond je vingers draaien en geeft zo meer grip op de nagel. Met een wattenbol moet je steviger vasthouden terwijl je over de nagel wrijft. Nee, dat was het laatste pak wattenbollen dat ik ooit gekocht heb.

Bron watten/wattenschijfjes

En jij, verkies jij een bolletje wat of een wattenschijfje?

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...