maandag 3 september 2012

NOTD * Pink Lady meets Number One Nemesis

Na twee dagen van solliciteren had ik nood aan een kleurrijke manicure. Niks saaie, nudekleurige of lichtroze manicure, het moest knallen! Ik wilde dringend mijn nieuwe O.P.I. * Number One Nemesis uitproberen maar ik had geen zin in een hand vol donkere nagellak; het is tenslotte nog geen winter. Dus koos ik voor Gosh * Pink Lady, met een laagje Essie * Matte About You - een matmakende topcoat -, met een accent van Number One Nemesis. De bedoeling was dat het accent op mijn ringvinger kwam te zitten maar ik was nog maar net beginnen lakken of mijn gedachten dwaalden af - naar dat sollicitatiegesprek waarin ik pralines at, schatteke werd genoemd, de recruiter mijn blog las en ik na drie uur getetter werd aangenomen - en voor ik er erg in had, had ik mijn ringvinger al in het knalroze gelakt. No stress, dan maar de middelvinger als accent nail. Geweldige manicure dit, al zeg ik het zelf.


Pink Lady zit al eeuwen in mijn collectie en ik weet eigenlijk niet of het lakje nog verkocht wordt. Het is een prachtige, knallende roze kleur met een hint van paars. Matte About You is lange tijd mijn favoriete speeltje geweest. In minder dan twee minuten tovert deze topcoat elke kleur om in een matte laag nagellak. Helaas zorgt het er wel voor dat nagellak sneller chipt. En Number One Nemesis, oh wat is hij mooi! Een donkere, granietkleurige basis met zilveren glitters. Ik had drie lagen nodig om de lak volledig dekkend te krijgen maar dan heb je ook wat. Ik denk dat ik deze lak met de feestdagen en andere winterse dagen nog regelmatig zal bovenhalen. De onderste foto's werden trouwens in het zonlicht genomen en de bovenste in de schaduw.

*Kim

2 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan, en de roze kleur is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij dekt volgens mij ontzettend goed? (:

    x Muriël

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...