donderdag 13 september 2012

Webtalk * Scrangie

Het ontstaan van mijn nagellakverslaving ligt in mijn tienertijd. Ik weet nog dat ik tijdens een schoolreis naar Parijs een groene nagellak van Bourjois mee naar huis nam en sindsdien kocht ik meer kleuren. Toen was mijn collectie bijlange niet zo uitgebreid als nu maar het zaadje van een lange liefde was geplant. Ik lakte mijn nagels toen niet heel regelmatig, ik was een fervent nagelbijter en dat stond niet mooi. Er is zelfs een tijd geweest dat ik niet naar nagellak omkeek. 

Toen ik enkele jaren geleden beautyblogs ontdekte, was het Scrangie die de ingedommelde liefde weer aanwakkerde. Oh wat vergaapte ik me aan haar prachtige nagels en al die heerlijke, mooie kleuren die ze swatcht. Dankzij haar leerde ik Essie en O.P.I. kennen en sindsdien is het hek helemaal van de dam.

Nu nog altijd kijk ik voor swatches van de nieuwste collecties op haar blog en ontdek ik regelmatig - voor mij - nieuwe merken, die vaak niet in de Benelux verkrijgbaar zijn. Sinds enkele maanden reviewt ze ook andere make-upspullen en eerlijk gezegd vind ik dat jammer: in de eerste plaats was het een nagellakblog en nu heeft ze het concept veranderd. Maar goed, iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt en wie ben ik om anderen de wet op te leggen ;) De make-up sla ik over maar de nagellak blijf ik trouw bekijken. Haar swatches zijn mooi en duidelijk en meestal krijg je meerdere foto's van één lak te zien - en niet zo één vaag, onderbelicht foto'tje van een kilometer afstand zoals sommigen durven afleveren.

Hieronder een paar van haar swatches *zo jaloers op die nagels!*



*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...