zondag 30 september 2012

Webtalk * Transdesign

Als ik China Glaze of Essie wil kopen, loop ik niet naar Kruidvat of Ici Paris XL maar klap ik mijn laptop open en surf ik naar mijn favoriete nagellakwebshop: Transdesign

Ik geef toe: dat is uit financiële overwegingen. Je betaalt hier slechts 5.95$ voor een flesje Essie en O.P.I. wordt verkocht voor 6.80$. Dat is bijna gratis in vergelijking met de prijzen die ze hier in de Lage Landen hanteren. Uiteraard komen daar nog verzendkosten bij: tot 8 flesjes is dit 23$. Goed, dit jaagt het bedrag uiteraard de hoogte in maar dan nog is het totaalbedrag lager dan als je de lak hier zou kopen. En om de extra kosten per flesje te beperken, zorg ik altijd dat ik 8 flesjes tegelijk bestel #excuses Betalen doe je via PayPal of Visa, handig en veilig.

Eind vorige maand heb ik nog een bestelling geplaatst en iets meer dan twee weken later werd het pakketje al geleverd. Vinden jullie het ook zo leuk om pakketjes te ontvangen?! Ik krijg er altijd een verjaardagsgevoel van :)



Ik heb gekozen voor Essie * Fair Game en China Glaze * Ruby Pumps, Desert Sun, Exotic Encounter, Turned Up Turquoise en For Audrey. Voor deze 6 lakjes betaalde ik 36€, wat neerkomt op 6€ per lakje. Dat is een leuke prijs voor deze mooie lakjes.

Ik heb mijn oog ook nog laten vallen op wat lakjes van O.P.I. * Germany Collection, dus ik denk dat een nieuwe bestelling niet lang op zich zal laten wachten. Edit: helaas verkoopt Transdesign geen O.P.I. meer :(

*Kim

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...