donderdag 4 oktober 2012

Just Wondering * Favoriete finish

Glitterlakjes gun ik amper een blik, sheer lakjes layer ik totdat ze dekkend zijn, van streperige metallics begin ik te vloeken - of huilen, bv. als ze zich op tenen bevinden -, van neon krijg ik hoofdpijn en holografische lakjes gebruik ik enkel als de zon er op kan schijnen. Matte en duochrome nagellak vind ik af en toe wel leuk maar ben ik na twee dagen ook weer beu gezien. Nee, wat nagellakfinishes betreft, ben ik maar een plain Jane en gaat mijn voorkeur uit naar crème. Crème nagellak geeft in twee laagjes een prachtig effect en als ik zin heb om te variëren, smeer ik er wel een topcoat over. 

En jij, welke finish verkies jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...