maandag 22 oktober 2012

Just Wondering * Lang of Kort

Iedereen heeft een persoonlijke voorkeur als het gaat over de lengte van haar nagels. De ene houdt ze liever kort zodat ze er makkelijk mee kan omgaan en ze er niet veel omkijken naar heeft, de ander heeft ze liever wat langer omdat ze dit mooier en verzorgder vindt staan.

Aangezien mijn nagelbedden wáánzinnig kort zijn - niet veel langer dan een centimeter - vind ik lange nagels voor mij een must. Vaak is de vrije boord - zo heet dat witte stuk in vaktermen - bijna zo lang of zelfs langer dan mijn nagelbed. Als ik mijn vrije boord vijl tot op mijn nagelbed, lijkt het niet alleen alsof ik stompjes heb in plaats van nagels maar lijken mijn handen ook een stuk minder elegant. Ik vind nagellak ook veel mooier uitkomen op ietwat langere nagels. Eén van de belangrijkste redenen waarom je hier zo weinig swatches ziet, is dat ik niet tevreden ben over de lengte van mijn nagels en dat ik mijn korte stompjes niet durf te tonen op internet. 



Een grappige bijkomstigheid van die lange nagels: als mijn nagels weer eens inscheuren, heb ik moeite met typen op de laptop en de gsm. Ik ben het dan zo gewend om met die lange nagels te werken dat het typen met korte nagels vreemd aanvoelt.

En jij, hou jij van lange nagels of vijl je ze liever wat korter?

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...