dinsdag 30 oktober 2012

Maatschappij * My Strange Addicition

Gisteren keek ik naar de aflevering van Astrid in Wonderland waarin ze de kleurtjes voor haar collectie voor O.P.I. koos. - Heb je trouwens gezien wat een grote doos ze kreeg?! Zou ze die nagellak allemaal mogen houden? #dehersenspinselsvaneennagellakverslaafde Soit, ik dwaal af. Tijdens deze aflevering wilde ze ook even van de nagellak proeven. Iewwww! Hoe graag ik ook met nagellak speel, ik zal het goedje nooit in mijn mond steken.

Maar blijkbaar is Astrid Bryan niet de enige die wel eens van nagellak proeft. In het geval van Bertha is dat zelfs een understatement. Deze 23-jarige vrouw drinkt ongeveer vijf flesjes nagellak per dag! Het idee alleen al doet me over mijn nek gaan en de beelden van het programma My Strange Addiction heb ik dan ook niet kunnen uitkijken. Toen haar lippen en tanden blauw kleurden, ben ik naar het toilet moeten spurten. In ieder geval, ik wilde de minder gevoelige zieltjes deze beelden niet onthouden. 


*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...