zaterdag 20 oktober 2012

New In * Bundle Monster

Nail art en ik, dat is een liefde-haatverhouding. Aan de ene kant vind ik het prachtig om te zien en veel leuker dan een monotone manicure, langs de andere kant heb ik amper tekentalent en geduld. Elke poging eindigt in een knoeiboel op mijn nagels en een hoop gevloek uit mijn mond.

Het werd dus tijd om een goede oplossing te vinden en die vond ik op Bundle Monster: image plates om mee te stempelen. Bundle Monster heeft drie collecties en de tekeningen van de 2010 collectie spraken me het meest aan. 21 plates met 6 of 7 afbeeldingen elks, dat zijn ongeveer 130 nail arts! En dat voor slechts 17 euro; dat is een goede deal, al zeg ik het zelf. Een stempel en scraper haalde ik in het schap van Essence bij het Kruidvat, die worden nl. niet op Bundle Monster verkocht.







De plates bieden vanalles wat: dieren, bladeren, abstracte afbeeldingen, volledige bedekking van de nagel, enkel de tip. Je vindt hier zeker iets naar je zin. Mij viel direct de pauw van BM15 op en de meer barokachtige afbeeldingen. De bladeren van BM5 zijn dan weer ideaal voor deze periode van het jaar. Mijn handen jeuken al om aan de slag te gaan.

*Kim

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...