vrijdag 26 oktober 2012

NOTD * Halloween

Natuurlijk kon ik het niet laten om snel met mijn Bundle Monster image plates aan de slag te gaan. En wat past er beter bij de tijd van het jaar dan spinnen en vleermuizen?! Juist ja.

Ik spotte BM13, waarop verschillende bij Halloween passende figuren te vinden waren. Ik zette me neer en in een mum van tijd stond er een mooie nail art op mijn nagels. En wat is het leuk om te doen! Zonder tekentalent staat er toch binnen enkele minuten een echte eyecatcher op je nagels. Ik voel een nieuwe verslaving op komen.



Voor deze nail art heb ik China Glaze * Desert Sun uit de Safaricollectie als basis gebruikt en de figuren zijn gestempeld met O.P.I. * Manicurist of Sevilla. Ik wilde het niet te traditioneel maken met pompoenoranje en zwart, dus koos ik voor mijn favoriete rood, dat ook wel bij Halloween past. Om het geheel af te maken, ging er nog een laag essence * better than gel nails top sealer over - later meer over deze topcoat. Zoals je kan zien, heb ik de topcoat er iets te snel opgesmeerd, waardoor de figuurtjes ietwat uitgelopen zijn. Eigenlijk past die bloody look best wel bij het thema van de nagels. Ik ben er in ieder geval heel tevreden mee.

Mijn handen jeuken al om een nieuwe nail art te stempelen!

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...