woensdag 17 oktober 2012

Webtalk * The Beauty Department

The Beauty Department is meer dan enkel een blog over nagellak, op deze blog geven de make-up artist en hair stylist van Lauren Conrad beautytips. Hun tutorials zijn altijd prachtig weergegeven - ik kan er uren naar staren - en hun tips zijn telkens origineel en jamais vu. Ik heb hier al dingen geleerd die ik op andere beautyblogs echt nog nooit zag voorbij komen. Ik ben grote fan van deze blog!

En ik ben ook fan van hun Nailed It-posts. Elke maandag komt er een tutorial van een nail art online. Dankzij enkele slimme trucjes leer je een ingewikkeld uitziende manicure in één, twee, drie op je nagels te toveren. 

Deze blog is echt een must in je favorietenlijst!

*Kim

1 opmerking:

  1. so nice manucure!
    like so much!!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...