maandag 5 november 2012

NOTD * Herfstige flakies

Vandaag presenteer ik je een nieuwe NOTD, één van mijn nieuwste favorieten - niet dat je daar veel waarde aan moet hechten want dat zeg ik zowat iedere keer als ik een andere lak op mijn nagels smeer.

Voor deze manicure gebruikte ik een grijze lak uit de herfst-/wintercollectie van vorige jaar van ProNails - toen de nagellakken nog nummers hadden in plaats van namen. De kers op de taart wordt geleverd door Catrice * Shake it! Flake it! Deze topcoat vol flakies geeft een herfstig gevoel aan de manicure, de flakies kleuren ook mooi van geel over groen naar oranje.


Ik ben bijna beschaamd om deze foto's op mijn blog te plaatsen, de staat van mijn middelvinger is vreselijk. Ik was echt om te rotten toen ik een half uur geleden ontdekte dat het grootste deel van de nagellak op die vinger verdwenen is. Máár dat ik net deze foto's post, heeft uiteraard een reden: deze manicure heb ik namelijk afgewerkt met essence * better than gel nails top sealer en zo ziet die manicure er na vijf (!) dagen uit. Gezien mijn manicures meestal na minder dan twee dagen al sneuvelen, is dit geen slechte prestatie. Buiten wat tipwear - laten we die middelvinger gewoon even vergeten, dat ligt gewoon aan het feit dat de bovenste laag van die nagel aan het lossen is :-s - zit de nagellak nog altijd stevig op zijn plaats.


*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...