zondag 11 november 2012

NOTD * Who Needs A Reason

Zoals ik al eerder vertelde, heeft ProNails haar nagellakflesje vernieuwd. Enkele weken geleden won ik een flesje via hun Facebookpagina en het toeval wil dat ik deze kleur reeds in de oude versie in mijn stash heb zitten. Ideaal om een vergelijking te maken tussen de twee.

Het flesje zelf heeft een serieuze remake ondergaan: de rechthoek heeft plaats gemaakt voor een vrouwelijker, meer architecturaal model. Er loopt een mooie, zilverkleurige rand over het flesje, wat het flesje veel aantrekkelijker maakt.


De vierkante dop werd vervangen door een lang, slank model doet gemakkelijker in de hand ligt. Het borsteltje zelf komt tot op één milimeter van de bodem van het flesje zodat het mogelijk wordt om alle product uit het flesje te halen. Het borsteltje is even dik gebleven als in de oude versie, net zoals ik het graag heb.

Het label met de kleurnaam - vroeger slechts een nummer - verhuisde van de dop naar de onderkant van het flesje. Veel handiger, het oude label wilde wel eens vervagen waardoor je na enkele applicaties niet meer wist welke kleur je vast had.

De kleur zelf is nog altijd hetzelfde: een dusty cream blauwgroen. Perfect voor de herfst.



*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...