zaterdag 3 november 2012

Tested * better than gel nails top sealer

Het gebeurt niet vaak dat ik rave over een top coat. Oh hell, het gebeurt gewoon niet vaak dat ik een top coat gebruik! Maar vijf minuten nadat ik deze essence * better than gel nails top sealer had gebruikt, wist ik dat ik niet meer zonder zou kunnen. Wat een ge-wel-di-ge topcoat! Waarom, vraag je je af?! Laat ik je dat even rustig uitleggen.

Say what?!


essence * better than gel nails top sealer is onderdeel van een thuiskit om zelf valse nagels te plaatsen. Het is de laatste stap van deze kit en verzekert je van een echte gellook die langdurig zijn glans behoudt.

Ik gebruik hem echter als gewone topcoat en dat werkt perfect. Sterker nog, het is de beste topcoat die ik ooit heb gebruikt.



Testing 1, 2, 3


De eerste keer dat ik de btgn top sealer (ja, ik ben lui, dus ik kort af :p) gebruikte, was bij een nail art. En ik was direct verkocht! Mijn basislak was binnen enkele minuten droog genoeg om verder te gaan met stempelen. Heerlijk dat je geen uur hoeft te wachten om je nail art af te maken en dat je geen uren met wapperende handjes moet rondlopen totdat je je handen eindelijk weer eens kan gebruiken zonder schrik te moeten hebben voor deuken of kreukels.

Na het stempelen deed ik er nog een laag van deze btgn top sealer over en kwam de tweede positieve eigenschap bovendrijven: wat een glans! Put those sunglasses on want deze beauty geeft je nagels een oogverblindende glans. Het lijkt echt alsof je gelnagels hebt laten plaatsen maar het is toch een natuurlijker effect.

Ik voelde het al direct: mijn nagels worden staalhard - ofwel zo hard als gelnagels - van deze top coat. Mijn nagels zijn momenteel vreselijk zwak - ondanks de overdosis aan nail hardener - maar met deze top coat kunnen ze tegen een stootje en zijn ze moeilijk om te buigen.

Van chips hoef je ook niet meer wakker te liggen. Btgn top sealer verzegelt je nagellak potdicht en verzekert je van minstens vier dagen chipsvrije nagels - daarna ben ik de kleur beu en haal ik alles er gewoon af, ik heb niet het geduld om de nagellak langer op mijn nagels te houden.

Wat mij betreft, is dit een echte aanrader! Als jij nog niet overtuigd bent, kan de prijs je misschien overtuigen: met een prijs van 2.59€ voor 10ml kan je deze better than gel nails top sealer bijna gratis krijgen. Alleen maar positieve punten dus.

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...