donderdag 15 november 2012

Tips&Tricks * Cadeau-idee 2

Kerstmis kruipt elke dag een stukje dichterbij en het wordt hoogtijd dat we cadeau'tjes beginnen uit te zoeken. Na de set van Ciaté van vorige week heb ik nu een nieuwe leuke nagellakset gevonden: Sephora by O.P.I. * Tinsel Town Collector's Set. 16 mininagellakken en een fullsize glittertopcoat; wat meer heeft een vrouw nodig om haar nagellakminnende hart sneller te doen slaan?!


Ik heb de set gevonden op de Amerikaanse site van Sephora en ik kan hem helaas niet terugvinden op de Nederlandse site. Daarnaast blijkt de Amerikaanse site niet naar de Benelux te verzenden :( Reden te meer om een tripje naar New York te plannen of jezelf een Amerikaanse vriendin te zoeken ;) (Bij dat laatste kan ik je eventueel wel helpen, mail me als je interesse hebt)

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...