donderdag 1 november 2012

Webtalk * Tien om te Zien @ Instagram

Toen ik in een nog niet zo ver verleden zeeën van tijd had - lees: werkloos was - verdeed ik evenveel zeeën aan het browsen door Instagram. Het voordeel van Instagram is dat je veel foto's in een korte tijd kan bekijken zonder daarbij het hele wereldwijde web te moeten doorkruisen en door ellenlange teksten te moeten ploeteren. Al gauw ontdekte ik de "nail polish community" en een wereld vol nail art ging voor me open. Vandaag presenteer ik jullie in willekeurige volgorde mijn favoriete nagellakInstagrammers *eat that, Van Dale*

@chelseaqueen



@karolineweibell



@kpandanails



@feliifel



@mynailpolishonline



@zombifiednails



@kimberlymaranan


@nic_tchelly


@polish_addict_34



@nailstories






Op de één of andere manier ben ik er in geslaagd een voorliefde voor Amerikaanse nagellakqueens te kweken, don't ask. Sommigen onder hen - o.a. zombifiednails, polish_addict_34 en feliifel - maken indies en tonen swatches hiervan op Instagram. Altijd leuk om nieuwe merken te ontdekken.

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...