woensdag 26 december 2012

Just Wondering * Dagelijks of Voor Een Speciale Gelegenheid

Als grootverbruiker van nagellak zijn nagels het eerste waar ik naar kijk als ik met iemand praat *noem me gerust een nerd* En het valt me dan op dat er maar weinig vrouwen zijn die dagelijks met gelakte nagels rondlopen. Ik kan onder een steen hebben gelegen de voorbije jaren - lees: vijf jaar enkel met mannen gewerkt - maar het verbaast mij echt dat er zo weinig vrouwen de moeite doen om met opgemaakte nagels rond te lopen. Zelfs bij ProNails - dat toch zelf een nagellakmerk is - was ik de gelakte uitzondering op de werkvloer. Echt waar, iedereen was daar verbaasd dat ik zo vaak nagellak droeg! Terwijl er in de shop vijf meter van mijn bureau honderden kleuren te vinden waren!

Dus vraag ik mij oprecht af: is nagellak iets wat je dagelijks draagt of enkel voor een speciale gelegenheid? Mijn antwoord is simpel: ik draag het dagelijks. Ik wacht niet op een speciale gelegenheid om een glitterlak of holografische lak uit de lade te halen. Uiteraard lak ik mijn nagels niet dagelijks in een andere kleur en loop ik vaak vier, vijf dagen met dezelfde nagellak rond maar ik heb altijd nagellak op. En ondertussen zijn mijn nagels zo vergeeld van het gebruik van nagellak dat ik niet met naakte nagels buiten mijn huis gespot wil worden, hahaha.



En jij, draag jij dagelijks nagellak of enkel bij speciale gelegenheden?

*Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...