maandag 24 december 2012

NOTD * Abstracte Kerstballen

Het is vanavond Kerstavond en wat ben ik blij dat er een manicure op mijn nagels zit die van ver aan Kerst doet denken. Want wat een marteling is het dit weekend geweest om er ook maar íets op te krijgen! Vrijdagavond heb ik twee uur lang aan het knoeien geweest met nagellak: eerst wilde ik een witte kerstboom tekenen maar daar bleek dat plakband en ik nooit een goed koppel zullen worden. Daarna besloot ik mijn nagels groen te lakken en met rode en gouden stippen (ballen ;)) de vorm van een kerstboom te creëren maar ook dat liep in het honderd en de bomen stonden schots en scheef. Toen heb ik maar opgegeven en mijn nagels gelakt met Essie * Fair Game, een zilveren kleur met blauwe ondergrond. 

Zaterdag zocht ik dan een passend Kerstdesign op mijn image plates. Daar vond ik op BM02 een ronde vorm die me deed denken aan ballen hangend in de Kerstboom. Perfect, die zou ik wel ff met Essie * Trophy Wife op mijn nagels stempelen. En daar ging het voor de 8642ste keer fout: Trophy Wife is praktisch onzichtbaar op Fair Game. No problemo, dan pakken we toch gewoon een andere kleur om te stempelen. Helaas lagen er beneden niet al te veel lakjes en was ik te lui om naar boven te lopen om een bijpassende kleur te zoeken. China Glaze * Ruby Pumps lag binnen handbereik en omdat ik dit de perfecte Kerstlak vind, koos ik deze kleur om te stempelen. 

Op de foto komt de kleur over als paars (met dank aan het druilerige weer en de flits van mijn camera) maar Ruby Pumps is een rode lak bomvol glitters. Uiteindelijk vind ik de combinatie niet schitterend maar ik ben al lang blij dat er ook maar íets op mijn nagels staat.

*Kim 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...